OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Přijetí a vyřízení objednávky

Všechny objednávky podané prostřednictvím tohoto obchodu jsou závazné. O přijetí objednávky budete informováni elektronickou poštou nebo telefonem. U každé položky je zobrazeno, zdali je zboží skladem či nikoliv a jaká je jeho dodací lhůta. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

2. Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést
telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3. Doručení a dodací podmínky

Zboží zákazníkovi doručí smluvený přepravce. Poštovné při objednávce nad 2000,- Kč je ZDARMA. Zásilka je obvykle doručena do 24 hodin od předání zboží zvolenému přepravci. O odeslání je zákazník informován e-mailem. Zásilky jsou pojištěny v hodnotě zboží. Při objednávkách nadměrných velikostí přesahujících běžné možnosti je nutná individuální dohoda. Balné je ZDARMA u všech zásilek. Lhůta dodání zboží je u výrobků vedených skladem do 5 pracovních dnů (většinou dříve), maximálně však do 14dní. V případě, že dodávka zboží si vyžádá delší období, je zákazník o termínu dodání informován e-mailem v nejkratším termínu. V případě zvláštních přání zákazníka je lhůta dodání závislá na dodavateli. Zboží lze vyzvednout i osobně, poštovné i balné je pak ZDARMA.

Lhůta pro dodání zboží na Slovensko je 5 -14 dní.

Lhůta pro dodání zboží do zahraničí v rámci EU je 7 - 30 dní.

4. Záruka

V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet ve chvíli, kdy převezmete zboží.

5. Lhůta pro vrácení zboží

Objednáváte-li jako soukromá osoba, máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás emailem nebo písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz.

Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste
jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balící papír nebo karton, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů.

Balík označte prosím nápisem VRÁCENÍ ZBOŽÍ.

Zboží zašlete na adresu:

GLADORK s.r.o.

Bezkov 94

66902 Znojmo

Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu obvykle do 15-ti pracovních dnů.

7. Způsob placení

dobírka pouze pro ČR - objednané zboží Vám zašleme poštou a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti,

platba předem platební kartou online pro ČR i zahraničí - platba přes bránu GPWebpay. Za platbu se neplatí žádný poplatek na straně zákazníka. Částka v měně Eur je v našem E-shopu jen orientační - vyčíslená dle kurzu stanoveného naším obchodem na 27 Kč za 1 Eur. Při platbě online kartou se Vám částka, přepočtená zpět na Kč (dle kurzu 1Eur=27Kč), odečte z Vašeho účtu DLE AKTUÁLNÍHO KURZU Vaší banky Kč vz. Eur. 

osobní odběr pouze pro ČR - platí v hotovosti při osobním odběru.

8. Bezpečnost

Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých
položkách zboží).

9. Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, okamžitě nás prosím kontaktujte na:

e-mailové adrese: info@gladork.cz

telefonicky: +420776860367

POZOR!

Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při
přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

1. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno po vzájemné dohodě a po zaslání reklamovaného zboží na naši adresu na náklady odesilatele.

2. Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. (U vracení bez udání důvodu musí být i v původním obalu, s visačkou).

3. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.

4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

10. Pomoc zákaznické linky při nesrovnalostech

Jestliže si kalkulací nejste jisti zavolejte na naši zákaznickou linku 776860367, nebo nás kontaktujte emailem info@gladork.cz

Garantujeme dodání zboží maximálně do 5 pracovních dní.

11. Způsob dopravy

Zboží posíláme přepravní společností PPL jako obchodní balík na dobírku či Českou poštou na dobírku jako doporučenou zásilku (doporučený balík v závislosti na rozměrech).

Před samotným odesláním zboží Vás kontaktujeme s informací o přesném dodání.

Cena dopravy

DOPRAVA PO ČR:

PPL 0-3 kg 140 Kč
PPL nad 3kg 200 Kč

Česká pošta 0-2 kg 115 Kč
Česká pošta 2 a více kg 140 Kč

Osobní odběr je zdarma.

Při ceně nákupu zboží nad 2000 Kč je poštovné zdarma.

Zboží přes Českou poštu zasíláme jako doporučené psaní či jako BALÍK DO RUKY v závislosti na váze.

PPL doručuje balíky po území ČR přímo do domu, jestliže Vás nezastihnou doma zanechají ve schránce vzkaz a po telefonické domluvě Vám dopraví zásilku znovu.

DOPRAVA NA SLOVENSKO:

Zboží zasíláme přes Českou poštu a do 2 kg stojí 10 Eur.

Nad 2kg poštovné upřesníme v emailu či po telefonu.

Balíček posíláme doporučeně přes Českou poštu a na území Slovenska si zásilku přebírá partner České pošty. 

OSTATNÍ ZEMĚ EU:

Do ostatních zemí EU je zboží dodáno přes Českou poštu, kde doprava do 2kg stojí 12 Eur

Nad 2kg poštovné upřesníme v emailu či po telefonu.

Při objednávce nad 200Eur jsou dodací náklady za polovinu!

Cena za přepravu se Vám zobrazí v košíku.

Pokud byste měli jakýkoliv dotaz k dopravě, obraťte se přímo na náš telefon +420 776 860 367.



Košík

Nákupní košík je prázdny

0,00 Kč Doručení
0,00 Kč K úhradě

Košík Objednávka